Aktualności-archiwum

19.02.2018r.

Wycieczka do Lublina.

19 lutego 2018 r. - dzień spędzony aktywnie. Grupa uczniów z klas piątych, szóstej i siódmej pojechała na wycieczkę do Lublina. Razem z paniami Kazimierą Kwasowiec, Zdzisławą Bogucką, Barbarą Wójcicką, Katarzyną Kochnio-Wiater i Agnieszką Lewczuk uczniowie zwiedzali TVP 3 Lublin, Archikatedrę Lubelską oraz aktywnie spędzili czas na lodowisku i w Strefie Wysokich Lotów.

"Wycieczka do Lublina - sprawozdanie ucznia"

19 lutego 2018 r. jechaliśmy na wycieczkę do Lublina. Obudziliśmy się ok. godziny 6.45, zjedliśmy szybko śniadanie i pojechaliśmy na zbiórkę. Nie mogliśmy się doczekać! Wyruszyliśmy o 8.00. Jechaliśmy szybko.

Na początku odwiedziliśmy TVP 3 Lublin. Tam pan przewodnik oprowadził nas po studiu i opowiadał, jak wyglądają nagrania. Następnie odwiedziliśmy lodowisko "Icemania" – to był najbardziej wyczekiwany moment. Tam jeździliśmy na łyżwach. Mimo kilku upadków, nic nikomu się nie stało.

Kolejnym punktem naszej wyprawy była wizyta w "Strefie Wysokich Lotów", czyli parku trampolin, gdzie wraz z trenerem próbowaliśmy swoich sił, skacząc, robiąc gwiazdy, salta i inne akrobacje. Po trzech godzinach intensywnej zabawy pojechaliśmy do Archikatedry Lubelskiej. Zwiedzaliśmy ją krótko, choć było to niezwykle piękne miejsce.

Na zakończenie udaliśmy się na kolację do centrum handlowego "Olimp". Byliśmy już bardzo zmęczeni. O godzinie 19.00 wyruszyliśmy do domu. W autobusie śpiewaliśmy i rozmawialiśmy głośno.

Wycieczka bardzo nam sie podobała, wszyscy bawiliśmy się świetnie. Najbardziej podobało mi się lodowisko i jazda na łyżwach. Cieszę się, że mogłam spróbować swoich sił, jeżdżąc i nie upadając – ani razu! Miło wspominam tę wyprawę, chętnie pojadę na kolejną.